.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ممنوعيت استفاده شخصي از خودروهاي دولتي

رئيس دفتر رئيس‌جمهور در بخشنامه‌اي به تمام دستگاه‌هاي دولتي بر ممنوعيت هرگونه استفاده شخصي از خودروهاي با پلاك دولتي تاكيد كرد.

در بخشنامه اسفنديار رحيم مشايي، رئيس دفتر رئيس جمهور و سرپرست نهاد رياست جمهوري، با اشاره به دستور العمل نحوه استفاده از خودروهاي دولتي و مديريت مصرف سوخت آنها كه در دولت نهم ابلاغ شد، به همه دستگاه‌هاي اجرايي تاكيد شده است: هرگونه استفاده شخصي از خودروهاي با پلاك دولتي كه در اختيار دستگاه‌هاي اجرايي مي‌باشد چه به صورت موردي و چه به صورت در اختيار (موضوع اين بخشنامه) ممنوع بوده و در صورت مشاهده تردد خودروهاي موصوف در خارج از ساعات اداري و بدون برگ مأموريت، نيروي انتظامي موظف به توقيف خودرو مي‌باشد.

همچنين بر اساس اين بخشنامه و به منظور صرفه جويي در مصرف سوخت، همه دستگاه‌ها موظفند تمام خودروهاي فرسوده خود را شناسايي، جمع‌‌آوري و از چرخه بهره‌برداري خارج كنند.

بر اين اساس، چنانچه نيروي انتظامي به دليل عدم رعايت بخشنامه خودرويي را توقيف كند فرد خاطي و مقام مسئولي كه اجازه استفاده از صادر نموده به عنوان متصرف غيرمجاز در اموال عمومي تحت تعقيب قرار گرفته و مورد برخورد قضايي و انضباطي قرار گيرد.

بر اساس بخشنامه رئيس دفتر رئيس جمهور، ترخيص اين قبيل خودروها منوط به اعلام مراجع قضايي و معرفي نماينده از سوي سازمان مربوطه مي‌باشد و مسئوليت نظارت و اجراي دقيق اين بخشنامه به عهده بالاترين مقام دستگاه خواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 بهمن 1388
دولتی با پلاک شخصی را چه کسی جلوش می گیره بخدا قسم دراداره ما هرکس هر کاری دلش خواست می کنه .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.